برای خرید شارژ ایرانسل، نحوه استفاده از شارژ ایرانسل، شارژ مستقیم ایرانسل و خرید بسته 3G ایرانسل به صورت مستقیم از این وبلاگ استفاده نمایید.

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

پیشنهادات شب یلدای ایرانسل

پیشنهادهای ویژه ایرانسل به مناسبت شب یلدا

 

 

یلدای امسال متفاوت‌تر و جذاب‌تر از هر سال است!

ایرانسل به مناسبت شب یلدا از  ۲۳ تا ۳۰ آذر پیشنهادهای ویژه‌ای را برای مشترکین خود در نظر گرفته است.

 

بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل

مشترکین اعتباری ایرانسل یلدای امسال با خیال راحت از خدمات اینترنت همراه استفاده خواهند کرد.

 

آهنگ‌های پیشواز ویژه یلدا به همراه یک هفته پیام پیشواز هدیه

 

در تاریخ‌های اعلام شده آهنگ‌های پیشنهادی زیر را فعال کرده و علاوه بر دریافت رایگان پیام پیشواز به مدت یک هفته، در قرعه کشی یک دستگاه گوشی تلفن همراه نیز شرکت کنید.

 

 

محصولات پیشخوان ویژه شب یلدا به همراه فال حافظ هدیه

با فعال‌سازی رایگان هر کدام از محصولات پیشخوان زیر، فال حافظ هدیه ایرانسل نیز به صورت پیامک صوتی برای شما ارسال خواهد شد. بدین ترتیب در قرعه‌کشی ۷ دستگاه گوشی تلفن همراه نیز شرکت داده می‌شوید.

برای فعال سازی کد عضویت را به ۸۴۹۴ ارسال نمایید.

 

۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۳:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ز. طالب نسب

کدهای مخفی ایرانسل

کدهای مخفی ایرانسل

مدت زمانی است که شرکت ایرانسل، توانسته است با بهره گیری از شرایط و ویژگی های منحصر به فرد و همچنین ارائه سرویسهای قابل رقابت با دو اپراتور دیگر بازار خوبی را در جامعه امروزی موبایل ایران فراهم نماید. همچنین اخیرأ قیمت سیم کارتهای اعتباری ایرانسل به 5 هزار تومان کاهش یافته است و با قابلیتهایی که به تنهایی فراهم کرده است همانند MMS و GPRS توانسته است استفاده کنندگان زیادی را جدب کند. اما این سیم کارتهای اعتباری نیز در دورن خود ترفندهای مخفی را دارا هستند! فعال سازی پیامگیر، فعال سازی ذخیره شماره، حذف همه سرویسها، دریافت تنظیمات MMS، دریافت تنظیمات GPRS، این موارد هستند که به وسیله کد مخفی که با آنها داده میشود امکان دریافت آنها از طریق گوشی امکان پذیر میباشد.

کافی است در گوشیای که یک سیم کارت اعتباری ایرانسل در داخل آن قرار دارد، کدهای زیر را توسط کلیدهای گوشی وارد نمایید:

 

*140*3*6# دریافت تنظیمات GPRS

#1*1*3*140* فعال سازی پیامگیر

#4*1*3*140حذف همه سرویسها

#5*3*140* دریافت تنظیمات MMS

#3*1*3*140* فعال سازی ذخیره شماره تماس گیرنده

 

لازم به ذکر است سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده شما را قادر میسازد تا بدانید در زمانی که در دسترس نبودهاید، چه کسانی با شما تماس گرفتهاند. چنانچه تلفن همراهتان خاموش بوده یا خارج از محدوده پوشش شبکه باشد، کسی که با شما تماس میگیرد، به یک سرویس پیامگیر هدایت میشود که در آنجا شماره این شخص ذخیره میشود. هنگامی که تلفن همراهتان مجدداً در دسترس قرار گیرد، لیستی از تمام شمارههایی که با شما تماس گرفتهاند به همراه زمان این تماسها از طریق SMS برای شما ارسال میگردد. این سرویس و سرویس پیام گیر صوتی نمیتوانند همزمان فعال باشند. شما تنها میتوانید از یکی از دو سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده یا پیام گیر صوتی در یک زمان استفاده نمایید.

۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۲:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ز. طالب نسب

جایگزینی سیم کارت ایرانسل

جایگزینی سیم کارت ایرانسل

در حفظ و نگهداری قاب سیم کارت خود دقت نمایید، به دلیل اینکه در مواردی که در پایین به آنها اشاره میکنیم، به آن احتیاج خواهید داشت:

 

 "این قاب به منزله سند تعویض سیم کارت شماست"

تعویض سیم کارت ایرانسل:

 هنگام جایگزینی سیم کارت ایرانسل، شما باید سندی که در اختیار دارید را به جهت تعویض سیم کارت، تحویل دهید تا به شما سیم کارت جدیدی ارائه شود.

واگذاری مالکیت

درخواست ریز مکالمات

در هریک از موارد مذکور ارائه سند (یا قاب سیم کارت) الزامی میباشد. بطوری که این قاب نشان دهنده و اثبات کنندهی مالکیت شما نسبت به سیم کارتی که قصد تعویض، واگذاری، جایگزینی، درخواست ریز مکالمه، پیگیری و... مواردی از این قبیل میباشد

۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ز. طالب نسب

سرویس حفظ شماره ایرانسل

سرویس حفظ شماره ایرانسل

 

اپراتور ایرانسل تمامی سیم کارتهایی اعتباری را که به مدت 3 ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند را به حالت تعلیق درمیآورد و به مالکیت ایرانسل بازگردانده شده و امکان فروش آن فراهم میگردد.

در صورتی که تمایل داشتید سیم کارت اعتباری شما بعد از عدم استفاده متوالی به مدت3 ماه در مالکیت خودتان باقی بماند از سرویس حفظ شماره ایرانسل استفاده نمایید.

با بهره‌گیری از سرویس حفظ شماره ایرانسل ، اگر به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکنید، شماره شما همچنان در مالکیت‌تان باقی می‌ماند.

با توجه به اینکه طبق ضوابط شرکت ایرانسل، کلیه سیم کارتهای اعتباری که به مدت ۳ ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت این شرکت بازگردانده می‌شود (تعلیق مذکور شامل شماره سیم کارت می‌باشد)، ایرانسل به شما امکان داده است تا در صورت نیاز، با استفاده از این سرویس، همچنان امکان حفظ شماره خود را در شرایط مذکور داشته باشید. بدین ترتیب، در صورتی که به هر دلیل قرار است برای مدتی بیش از ۳ ماه، از خط ایرانسل خود استفاده نکنید و تمایل دارید شماره مورد نظرتان همچنان در مالکیت شما باقی بماند، می‌توانید کد دستوری *۱۶۰*۱# را از خط خود شماره گیری کنید. با شماره‌گیری این کد دستوری شماره شما به مدت یک سال برایتان حفظ خواهد شد. همچنین می‌توانید در هر زمان برای اطلاع از باقیمانده دوره استفاده از این سرویس، کد دستوری #۲*۱۶۰* را شماره‌گیری کنید.

۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ز. طالب نسب

ترفند جالب ایرانسل

ترفند جالب ایرانسل

در این مقاله، قصد داریم تا یکی از کاربردیترین و جالبترین ترفندهای ایرانسل را که کمتر کسی از آن با خبر است آموزش دهیم.

 

ممکن است شما نیز گاهی حوصله و وقت کافی برای پاسخ گویی به تلفنهایی که به موبایلتان زده میشود را نداشته باشید. شاید گوشی را خاموش کنید و یا حتی به آن پاسخ ندهید. که این دو کار تا حدودی خلاف ادب است. اما قصد داریم تا روشی ساده اما کاربردی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید کاری کنید که هر زمان کسی با شما تماس گرفت با پیغام ”شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد” یا ”شماره مورد نظر مسدود است” روبرو شود.

 

بدین منظور گوشی خود را ابتدا روشن کنید. سپس میبایست کد #094*21* را در گوشی وارد کنید و سپس دکمه Call را فشار دهید. پس از چند ثانیه علامتی بر روی صفحه گوشی ظاهر میشود که به معنای فعال شدن این قابلیت است. اکنون هر کس با شما تماس بگیرید با یکی از پیغامهای ذکر شده بر خورد میکند.

 

برای غیرفعال کردن این قابلیت کافی است که کد #21# را در گوشی وارد کنید و سپس دکمه Call را فشار دهید. اکنون میتوانید تماسهای رسیده را دریافت کنید.

 

 

چند نکته: با فعالسازی این قابلیت هم میتوانید SMS بفرستید هم SMS دریافت کنید. این ترفند روی گوشیهای مختلف اندروید و آیفون تست شده است. این ترفند با استفاده از سیستم Diverting گوشیها صورت میپذیرد. اگر در حین نوشتن کد به Error برخورد کردید مجدد کد را وارد کنید. افرادی که با موبایل با شما تماس میگیرند با پیغام Diverting نیز روبرو میشوند که چندان مشکلی پدید نمیاورد.

 

حالا بد نیست که چند کد دیگر هم به شما معرفی کنیم:

 

 

09121000000#*67*

اگر کسی به شما زنگ بزند و شما Reject کنید میگوید که دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است. با #67# هم از این حالت در میآید.

 

09121000000#*21*

اگه کسی به شما زنگ بزند، میگوید دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است. اما میتوانید خودتان زنگ بزنید و SMS دریافت کنید. و با #21# هم از این حالت در میآید.

۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ز. طالب نسب

انتقال شارژ ایرانسل با *142#

انتقال شارژ با *142#

 

جهت انتقال اعتبار به روش *142# کافیه که کد دستوری پایین رو از چپ به راست از سیم کارت اعتباری ایرانسل خودتون شماره گیری کنید:

#رمز 4 رقمی انتخاب شده*مبلغ شارژ به ریال*شماره مشترک دریافت کنند شارژ*142*

و سپس دکمه Ok و یا Yes بفشارید.

به این ترتیب اگر شخصی که شارژ را دریافت میکنه سیم کارت دائمی داشته باشه مبلغ شارژ ارسال شده از صورت حساب و قبض وی کسر میشه و اگر دارای سیم کارت اعتباری باشه مبلغ شارژ ارسال شده به اعتبار سیم کارت او اضافه خواهد شد.

پس با شیوه با ارسال یک پیامک و یا شماره گیری یک کد دستوری هم میتونید برای یه مشترک اعتباری شارژ ارسال کنید و هم میتونین اقدام به پرداخت قبض مشترکین دائمی کنین.

بعد از طی پروسه انتقال شارژ، یک پیامک حاوی زمان دقیق انتقال اعتبار، شماره شخص ارسال کننده اعتبار و شخص دریافت کننده به همراه مبلغ شارژ منتقل شده هم به گیرنده و ارسال کننده شارژ ارسال میشه.

 توجه داشته باشید که در هر بار انتقال شارژ مبلغ 50 تومان به عنوان کارمزد از شخص ارسال کنند کسر میشه.

اگر مشترکی در حین استفاده از سرویس انتقال شارژ به وسیله روش خط به خط، 20 مرتبه رمز را اشتباه ارسال کنه این سرویس برای اون غیر فعال میشه که برای فعال سازی دوبارهش باید با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیره تا براش فعالش کنن.

 

 

روش فعال سازی رمز انتقال شارژ ایرانسل

برای ثبت نام کافیه که یه پیامک که در اون فقط عدد ١٢ را نوشته‌اید، به ١١١٢ ارسال کنید، پیامکی برای راهنمایی شما جهت تعیین رمز دلخواه‌ تان ارسال می‌شه. پس از انتخاب رمز و ارسال آن به ١١١٢، تنها با وارد کردن این شماره رمز می‌تونین از سرویس استفاده کنید. به عبارت دیگر جهت ثبت نام، مراحل زیر انجام می‌شه:

 

١. ارسال ١٢ به ١١١٢

٢. تعیین رمز ۴ رقمی دلخواه به ترتیب زیر و ارسال آن به ١١١٢:

رمز 4 رقمی:11

 

رمز ۴ رقمی: برای اینکه عملیات تغییر رمز شما به درستی انجام بشه، باید اطلاعات مورد نظر را با یک علامت ":" به همین شماره ارسال کنید و گرنه درخواست شما انجام نخواهد شد.

۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ز. طالب نسب

جشنواره پاییز ایرانسل

جشنواره پاییز 94 ایرانسل

۴۴۴۴#* کد شگفتی‌های ایرانسل

 

در این طرح ویژه همه شما مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانید یک پیامک به ۴۴۴۴ بفرستید و یا کد #۴۴۴۴* را شماره‌گیری کنید تا سامانه هوشمند ایرانسل، یک طرح پیشنهادی منحصر به خودتان را نمایش دهد.

نتیجه شماره‌گیری برای هر فرد متفاوت خواهد بود تا هریک از شما مشترکین عزیز به نوع منحصربه‌فردی توسط ایرانسل شگفت‌زده شوید!

امکان استفاده همزمان از کد شگفتی‌های ایرانسل و هر یک از دیگر طرح‌های تشویقی و تخفیفی ایرانسل وجود دارد.

برای اطلاع از باقیمانده اعتبار هدیه سیم کارت اعتباری خود می‌توانید کد #۴۴۴۴*۱۴۱* را شماره‌گیری کنید.

 

کانون هواداران فوتبال

تخفیف ویژه مکالمه، این بار از نوع فوتبالی!

 

ایرانسل به عنوان حامی لیگ برتر فوتبال ایران، طرحی تخفیفی برای مکالمه، ویژه فوتبالیها ارائه کرده است. در این طرح، شما ایرانسلیهای فوتبال دوستی که در کانون هواداران فوتبال عضو شده اید میتوانید از ساعت ۱ تا ۷ بامداد از ۵۰% تخفیف مکالمه ایرانسلی و در سایر ساعات روز از ۲۰% تخفیف مکالمه ایرانسلی با سایر اعضای کانون برخوردار شوید. برای عضویت در کانون هواداران فوتبال و بهره گیری از این تخفیف، کافیست کد #۱*۱*۹*۵۵۵* را شماره گیری نمایید. (این طرح از طریق کد #۳۵۰ * نیز قابل دسترسی است.) مبلغ ۳۰۰ تومان به عنوان هزینه عضویت ماهانه از حساب شما کسر خواهد شد.

راهنمای استفاده از طرح

افزودن شماره خود به کانون ۱#*۳۵۰*

فعالسازی ۲#*۱*۳۵۰*

غیر فعالسازی ۳#*۱*۳۵۰*

دریافت لیست کانونهای فعال شما ۱#*۱*۳۵۰*

دریافت لیست کانونهای موجود ۴#*۱*۳۵۰*

 

حالا میتوانید با خیال راحت، بحثهای داغ فوتبالی را با دوستانتان ادامه دهید!

 

 

ساعت خوش مکالمه

 

ایرانسل به شما مشترکین اعتباری این امکان را داده است تا بتوانید تصمیم بگیرید چه وقت و چه میزان تخفیف میخواهید! با شماره گیری کد # ۳۱۰ * و پرداخت تنها ۵۰۰ تومان، می‌توانید عضو هر یک از این طرحهای جدید یک روزه شوید و در زمان مورد نظر خود از تخفیف ویژه در تماسهای ایرانسلی بهره مند شوید:

 

 

زمان تخفیف میزان تخفیف

۰۸:۰۰ تا ۱۰:۰۰ %۶۰

۱۰:۰۰ تا ۱۲:۰۰ %۴۰

۱۲:۰۰ تا ۱۴:۰۰ %۳۰

۱۴:۰۰ تا ۱۶:۰۰ %۵۰

۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ %۴۰

۱۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ %۳۰

۲۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ %۳۰

۲۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ %۴۰

در صورت عضویت در دیگر طرحهای تشویقی (مانند طرحهای تعرفه رنگی و غیره)، امکان استفاده از این طرح وجود نخواهد داشت.

جشنواره پاییزی ایرانسل

۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ز. طالب نسب

تنظیمات اینترنت همراه ایرانسل

تنظیمات اینترنت همراه ایرانسل

برای دریافت تنظیمات اینترنت همراه ایرانسل از گوشی خود کد #2*4*555* را شماره گیری نمایید تا بلافاصله تنظیمات برای شما ارسال شود. با مراجعه به صفحه دریافت تنظیمات به صورت آنلاین، نوع گوشی خود را انتخاب کرده و تنظیمات را به صورت آنلاین انجام دهید.اگر به هر دلیل موفق به دریافت تنظیمات نشدید میتوانید این تنظیمات را به صورت دستی وارد کنید:

 

 

 

 

۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۴:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ز. طالب نسب

قرعه کشی مزدا3 ایرانسل

قرعه کشی مزدا3 ایرانسل

همهی شما مشترکین اعتباری می‌توانید تا پایان جشنواره پاییز ۹۴ در قرعه‌کشی یک خودروی مزدا 3 جدید شرکت کنید.

 

برای شرکت در قرعه‌کشی مزدا3 می‌توانید با خرید شارژ ایرانسل، شارژ مستقیم ایرانسل و هریک از روش‌های زیر استفاده کنید:

 

1.      سیم‌کارت خود را شارژ کنید (کلیک کنید) و امتیاز بگیرید.

2.      طرح پیشنهادی ویژه خودتان را از طریق #۱*۴۴۴۴* بخرید و فعال کنید و سپس سیم کارت خود را شارژ نمایید.

3.      هر بار افزایش اعتبار سیم‌کارت تا میزان ۵.۰۰۰ تومان و بیشتر، ۲۰۰ امتیاز محسوب می‌شود.

4.      هر ۱.۰۰۰ تومان شارژ سیم‌کارت (فقط ظرف ۲۴ ساعت پس از فعال‌سازی طرح) ۱۰۰ امتیاز محسوب می‌شود.

قرعه کشی مزدا3 ایرانسل

۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ز. طالب نسب

خدمات اربعین ایرانسل

خدمات اربعین ایرانسل

اپراتور ایرانسل برای زائران اربعین حسینی در تمامی نقاط تحت پوشش اپراتورهای میزبان رومینگ در کشور عراق، ارائه دائم خدمات اینترنت پرسرعت همراه، مکالمه و پیام کوتاه را در نظر گرفته است. ایرانسلی‌ها می‌توانند با فعال‌سازی سرویس رومینگ خود از تعرفه‌های ویژه اینترنت همراه، ارسال پیامک و مکالمه تا پایان آذرماه در کشور عراق بهره بگیرند.

همچنین زائران ایرانسلی امسال نیز می‌توانند از تخفیف ویژه رومینگ ایرانسل تا پایان آذرماه بهره‌مند شوند.

اپراتور دوم موبایل ایران، برای استفاده از خدمات رومینگ، به زائران عتبات عالیات توصیه کرده است که ترجیحاً پیش از ورود به خاک عراق، کد #۱*۱۱۱* را از سیم‌کارت اعتباری خود شماره‌گیری کنند. روشن کردن گوشی تلفن همراه، فعال‌سازی سیم‌کارت و دریافت پیام کوتاه با استفاده از خدمات رومینگ ایرانسل در تمامی نقاط جهان رایگان است.

خرید شارژ و انتقال آن از طریق سامانه این اپراتور در عراق مانند داخل کشور است و کاربران می‌تواند با استفاده از کدهای اعلام‌شده توسط این اپراتور از خدمات یادشده استفاده کنند. نمایندگان ایرانسل در پایانه‌های مرزی شلمچه، مهران و چزابه برای ارائه سیم‌کارت و کارت شارژ ایرانسل به زائران عتبات عالیات مستقر شده‌اند.

ایرانسل برای برقراری ارتباط بهتر زائران اربعین، طی روزهای گذشته اقدامات فنی لازم را انجام داده‌است تا زائران ایرانی اربعین حسینی در خاک عراق از سیم‌کارت خود استفاده کنند.

خدمات اربعین ایرانسل

۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ز. طالب نسب