خدمات اربعین ایرانسل

اپراتور ایرانسل برای زائران اربعین حسینی در تمامی نقاط تحت پوشش اپراتورهای میزبان رومینگ در کشور عراق، ارائه دائم خدمات اینترنت پرسرعت همراه، مکالمه و پیام کوتاه را در نظر گرفته است. ایرانسلی‌ها می‌توانند با فعال‌سازی سرویس رومینگ خود از تعرفه‌های ویژه اینترنت همراه، ارسال پیامک و مکالمه تا پایان آذرماه در کشور عراق بهره بگیرند.

همچنین زائران ایرانسلی امسال نیز می‌توانند از تخفیف ویژه رومینگ ایرانسل تا پایان آذرماه بهره‌مند شوند.

اپراتور دوم موبایل ایران، برای استفاده از خدمات رومینگ، به زائران عتبات عالیات توصیه کرده است که ترجیحاً پیش از ورود به خاک عراق، کد #۱*۱۱۱* را از سیم‌کارت اعتباری خود شماره‌گیری کنند. روشن کردن گوشی تلفن همراه، فعال‌سازی سیم‌کارت و دریافت پیام کوتاه با استفاده از خدمات رومینگ ایرانسل در تمامی نقاط جهان رایگان است.

خرید شارژ و انتقال آن از طریق سامانه این اپراتور در عراق مانند داخل کشور است و کاربران می‌تواند با استفاده از کدهای اعلام‌شده توسط این اپراتور از خدمات یادشده استفاده کنند. نمایندگان ایرانسل در پایانه‌های مرزی شلمچه، مهران و چزابه برای ارائه سیم‌کارت و کارت شارژ ایرانسل به زائران عتبات عالیات مستقر شده‌اند.

ایرانسل برای برقراری ارتباط بهتر زائران اربعین، طی روزهای گذشته اقدامات فنی لازم را انجام داده‌است تا زائران ایرانی اربعین حسینی در خاک عراق از سیم‌کارت خود استفاده کنند.

خدمات اربعین ایرانسل