سرویس حفظ شماره ایرانسل

 

اپراتور ایرانسل تمامی سیم کارتهایی اعتباری را که به مدت 3 ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند را به حالت تعلیق درمیآورد و به مالکیت ایرانسل بازگردانده شده و امکان فروش آن فراهم میگردد.

در صورتی که تمایل داشتید سیم کارت اعتباری شما بعد از عدم استفاده متوالی به مدت3 ماه در مالکیت خودتان باقی بماند از سرویس حفظ شماره ایرانسل استفاده نمایید.

با بهره‌گیری از سرویس حفظ شماره ایرانسل ، اگر به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکنید، شماره شما همچنان در مالکیت‌تان باقی می‌ماند.

با توجه به اینکه طبق ضوابط شرکت ایرانسل، کلیه سیم کارتهای اعتباری که به مدت ۳ ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت این شرکت بازگردانده می‌شود (تعلیق مذکور شامل شماره سیم کارت می‌باشد)، ایرانسل به شما امکان داده است تا در صورت نیاز، با استفاده از این سرویس، همچنان امکان حفظ شماره خود را در شرایط مذکور داشته باشید. بدین ترتیب، در صورتی که به هر دلیل قرار است برای مدتی بیش از ۳ ماه، از خط ایرانسل خود استفاده نکنید و تمایل دارید شماره مورد نظرتان همچنان در مالکیت شما باقی بماند، می‌توانید کد دستوری *۱۶۰*۱# را از خط خود شماره گیری کنید. با شماره‌گیری این کد دستوری شماره شما به مدت یک سال برایتان حفظ خواهد شد. همچنین می‌توانید در هر زمان برای اطلاع از باقیمانده دوره استفاده از این سرویس، کد دستوری #۲*۱۶۰* را شماره‌گیری کنید.