بسته شخصی شده اینترنت همراه ایرانسل با اضافه شدن ویژگی دریافت بسته اینترنت همراه از طریق کد شگفتی‌ها امکان‌پذیر شد:


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از این پس مشترکین این اپراتور می‌توانند با ارسال پیامک به ۴۴۴۴ و یا شماره‌گیری کد #۴۴۴۴* علاوه بر خرید شارژ مستقیم ایرانسل جهت مکالمه، از امکان دریافت بستههای اینترنت همراه شخصیسازی شده ویژه هر مشترک نیز بهره‌مند شوند.

در این امکان جدید، همچون گذشته نتیجه شماره‌گیری برای هر فرد متفاوت خواهد بود و هریک از مشترکین بسته شخصی ویژه خود را برای استفاده از اینترنت

همراه نسل سوم و چهارم ایرانسل دریافت خواهند کرد.

مشترکین ایرانسل می‌توانند همزمان با طرح کد شگفتی‌ها، دیگر طرح‌های تخفیفی و تشویقی ایرانسل را نیز فعال کنند. اطلاع از باقیمانده شارژ ایرانسل این طرح با شماره‌گیری کد #۱۴۱*۴۴۴۴* امکان‌پذیر است.

بسته شخصی شده ایرانسل

 

بر اساس این گزارش، ایرانسل با ارائه گسترده‌ترین شبکه باندپهن همراه ایران، در حال حاضر بیش از ۵۵۰ شهر در تمامی ۳۱ استان کشور را تحت پوشش شبکه 3G و بیش از ۱۱۰ شهر را تحت پوشش خدمات 4G/LTE قرار داده است.

 

مشترکین برای اتصال به شبکه نسل چهارم ایرانسل لازم است ضمن استفاده از گوشی با قابلیت پشتیبانی از این شبکه، نسبت به اعمال تنظیمات لازم و حضور در مناطق تحت پوشش اقدام نموده و نیز سیم‌کارت ایرانسل خود را به یوسیم (سیم کارت 4G) تغییر دهند و یا سیم‌کارت جدید یوسیم خریداری کنند.