نرم‌افزار خرید الکترونیکی بلیت ایرانسل با نام گیشه

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، «گیشه» نخستین نرم‌افزار کاربردی جامع خرید الکترونیکی بلیت در ایران است که دسترسی به منابع مختلف و گسترده خرید الکترونیکی بلیت را برای کاربران فراهم می‌کند که با استفاده از آن می‌توان اطلاعات و جزئیات مربوط به بلیت مورد نیاز را مشاهده و خریداری کرد تا به این ترتیب از اتلاف وقت و هزینه برای خرید حضوری بلیت جلوگیری شود.

 

همچنین نرم‌افزار گیشه ایرانسل، کاربران را در جریان برنامه تئاترها، فیلم‌های در حال اکران، گالری‌ها، کنسرت‌ها و برنامه‌های گردشگری قرار می‌دهد و امکان خرید و دریافت الکترونیکی بلیت از طریق این برنامه را برای آنان میسر می‌کند. امکان مشاهده فهرست دوره‌های آموزشی هنری و ثبت‌نام در این دوره‌ها نیز از طریق «گیشه» امکان‌پذیر است.

 

کاربران می‌توانند نرم‌افزار کاربردی گیشه را از صفحه اختصاصی آن در وب‌سایت ایرانسل به نشانی gisheh.irancell.ir  و یا بازار اندرویدی Myket دانلود و نصب کنند.

 

بر اساس این گزارش، دریافت جزئیات هر برنامه از قبیل هنرمندان، عوامل، عکس‌ها، آواها، نشانی محل اجرا و نمایش آن روی نقشه و مسیریابی از طریق نرم‌افزار کاربردی گیشه ایرانسل میسر است.

گیشه