شکایت از مزاحمت تلفنی و پیامک‌های کلاهبرداری و سرکاری

 

کلیه مشترکین شرکت ایرانسل می‌توانند جهت طرح شکایت مزاحمت تلفنی و یا شکایت از پیامک‌های کلاهبرداری از روش‌های زیر اقدام نمایند:

1.      در صورتی که سیم‌کارت مشترک و سیم‌کارتی که از طریق آن ایجاد مزاحمت و یا پیامک کلاهبرداری ارسال شده است هر دو متعلق به اپراتور ایرانسل باشند، مشترک می‌تواند حسب مورد پس از تکمیل اصل فرم مربوط به مزاحمت تلفنی و یا فرم مربوط به پیامک کلاهبرداری که دارای امضاء و اثر انگشت مالک است، به یکی از نمایندگان حقوقی ایرانسل در سراسر کشور مراجعه نماید.

2.      در صورتی که سیم‌کارت مشترک متعلق به ایرانسل باشد ولی شماره‌ای که از طریق آن ایجاد مزاحمت شده و یا پیامک کلاهبردای ارسال شده است اعم از (شماره تلفن همراه و یا تلفن ثابت) متعلق به اپراتوری دیگر باشد، مانند مورد اول، ضرورت دارد تا مشترک پس از تکمیل اصل فرم مربوط که دارای امضاء و اثر انگشت خود مالک است، به یکی از نمایندگان حقوقی این شرکت در سراسر کشور مراجعه کند.

 

 

توجه: در صورتی که مشترک تلفن ثابت و یا تلفن همراه اپراتوری به غیر از ایرانسل قصد شکایت از یکی از شماره‌های متعلق به ایرانسل تحت عنوان مزاحمت تلفنی را داشته باشد، ضرورت دارد موضوع را از طریق دفاتر حقوقی اپراتور مربوط به خود پیگیری نماید. در این صورت موضوع از طریق همکاری دفتر حقوقی اپراتور مذکور و شرکت ایرانسل پیگیری خواهد شد.

شکایت از مزاحمت تلفنی و پیامک های کلاهبرداری