برنامه ی کاربردی ایرانسل من برای مدیریت حساب کاربری مشتریان

ایرانسل برنامه کاربردی "ایرانسل من" را جهت مدیریت حساب‌‌های کاربری مشترکان خود ارائه کرده است. تمامی مشترکان شبکه‌های تلفن همراه و وایمکس ایرانسل می توانند، با استفاده از برنامه کاربردی ایرانسل من به راحتی، حساب‌های کاربری تلفن همراه و وایمکس خود را مدیریت کنند.

 

خدمات برنامه ایرانسل من

با استفاده از برنامه کاربردی "ایرانسل من" می توانید، اطلاعات و حساب‌های ایرانسل خود را در هر زمان و مکان مدیریت کنید. خدماتی که می‌توانید از برنامه "ایرانسل من" دریافت کنید، عبارتند از:

 

کنترل میزان مصرف

فعال و غیرفعال‌سازی خدمات

شارژ حساب

ویرایش پرونده و مشخصات شخصی

تغییر طرح تعرفه

پرداخت قبض

ثبت و بازبینی رخدادها

دریافت صورت‌حساب

فعال‌سازی بسته‌های افزایشی

شما میتوانید برای دریافت برنامه کاربردی ایرانسل من به وب‌ سایت رسمی ایرانسل مراجعه نمایید برنامه مربوطه را از این سایت دریافت نمایید که این پایگاه اینترنتی تنها منبع معتبر جهت دریافت این برنامه میباشد

هم اکنون استفاده از این برنامه برای کاربران سیستم عامل‌های آندروید و iOS و گوشی‌هایی نظیر بلک بری، سونی اریکسون، نوکیا و موتورولا بر پایه بستر نرم‌افزاری جاوا امکان پذیر میباشد. در ضمن، فراموش نکنید که برای ورود به این برنامه، به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی اشتراک خود (e-Care) نیاز دارید که پس از نصب برنامه روی گوشی تلفن همراه یا تبلت خود، می‌توانید نسبت به دریافت آن اقدام کنید.

از دیگر خدمات ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل از طریق اینترت میباشد که شما کاربران عزیز میتوانید به راحتی از سایت Eirancell24.com اقدام به خرید شارژ ایرانسل نمایید و بدون نیاز به وارد کردن کد به صورت خودکار سیم کارت خود را شارژ نمایید.